نکسوس 6P از قبر بیرون آمد!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

عکسی از گوشی ریلمی GT 2 Pro منتشر شده که برآمدگی دوربین پشتی آن یادآور گوشی کلاسیک نکسوس 6P گوگل است. این پرچمدار به زودی معرفی می‌شود.

بحث‌های مختلفی در خصوص طراحی غیرمتعارف گوشی گوگل پیکسل ۶ وجود دارد و همانطور که انتظار می‌رفت، نظرات کاربران نسبت به این سبک طراحی متفاوت بود. برخی ظاهر عجیب و متفاوت این گوشی را دوست داشتند و برخی دیگر آن را یک طراحی نامتقارن و نه چندان جالب می‌دانند.

اما این نخستین گوشی گوگل نبود که دوربین پشتی آن برآمدگی بزرگی دارد. گوشی نکسوس 6P که گوگل با همکاری هواوی در سال 2015 عرضه کرده بود هم از چنین برآمدگی استفاده می‌کرد. اکنون به نظر می‌رسد کمپانی ریلمی تصمیم گرفته از همان طراحی نامتعارف برای گوشی ریلمی GT 2 Pro استفاده کند.

طراحی نامتعارف ریلمی GT 2 Pro یک تکنیک بازاریابی است
پیش از این هم برخی از گوشی‌های سری ریلمی جی تی طراحی نامتعارفی داشته‌اند. به طور مثال می‌توان به دو مدل ریلمی GT Master و GT Explorer Master اشاره کرد که بدنه‌ای از جنس چمدان‌های مسافرتی داشتند. حتی مدل معمولی‌تر ریلمی GT Neo2 هم از رنگ سبز خاصی به همراه نوار مشکی در پشت قاب خود استفاده می‌کرد.

 

با این حال همه این مدل‌ها از برجستگی دوربین استاندارد مربعی‌شکل استفاده می‌کردند. اکنون،‌ ریلمی می‌خواهد با الگو گرفتن از پیکسل 6، طراح گوشی ریلمی GT 2 Pro را دستخوش تغییرات گسترده‌ای کند و با این سبک طراحی، توجه بازار را به خودش جلب کند. حتی می‌توان گفت که ریلمی می‌خواهد با عرضه گوشی جی تی 2 پرو خود، یادآور گوشی قدیمی نکسوس 6 پی باشد.

با توجه به اطلاعاتی که از گذشته وجود دارد، این گوشی به دو دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز است، در حالی که یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو هم آن را همراهی می‌کند. نمایشگر آن 6.8 اینچی OLED با وضوح +WQHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی است، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه پر سرعت UFS 3.1 را هم ارائه می‌کند. هنوز صحبتی از تراشه زیر قاب آن به میان نیامده، ولی با توجه به این مشخصات بالارده، احتمال می‌رود از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ قدرت بگیرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : ماهان نیمایی
ت : سه شنبه 16 آذر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی